SKOP KERJA
✓Pengalaman dalam bidang HR diutamakan.
✓Bertanggungjawab atas semua aspek dalam HR & Admin.
✓Membentuk dan menyelenggara rekod pekerja.
✓Mengemaskini pangkalan data dalaman, seperti cuti sakit dan cuti bersalin.
✓Menyediakan dan mengubahsuai dokumen HR mengikut keperluan, termasuk kontrak pekerjaan dan panduan perekrutan.
✓Meneliti dan mengemas kini dasar syarikat dan pematuhan undang-undang.
✓Mempunyai pengetahuan mengenai Akta Kerja 1955.
✓Berhubung dengan pihak luar dalam urusan komunikasi.
✓Menyediakan laporan berkala mengenai metrik HR, seperti prestasi syarikat.
✓Menjadi kontak pertama untuk pertanyaan pekerja berkaitan HR.
✓Berhubung dengan badan-badan berkanun yang berkaitan seperti JTK, KWSP, PERKESO, LHDN, HRD Corp dalam perkara-perkara HR.
✓Membantu dalam pemprosesan pembayaran gaji dengan memberikan maklumat yang berkaitan dengan pekerja kepada jabatan yang berkenaan, seperti cuti dan hari sakit yang diambil.
✓Membantu dalam pengaturan dalaman yang pelbagai, dari perjalanan hingga pemprosesan perbelanjaan.
✓Merancang latihan untuk perkembangan kerjaya setiap pekerja.
✓Menguruskan isu disiplin pekerja.
✓Merancang strategi untuk modul pengajaran dan pembelajaran setiap program.
✓Membantu dalam menyelaraskan mesyuarat, acara, dan pengaturan perjalanan.
✓Melaksanakan tugas-tugas ad hoc yang diberikan oleh penyelia dari semasa ke semasa.
Job Type: Full-time
Salary: RM1,551.39 - RM6,551.61 per month
Benefits:
- Cell phone reimbursement
Schedule:
- Day shift
Supplemental pay types:
- Attendance bonus
- Overtime pay
- Performance bonus
- Yearly bonus
Ability to commute/relocate:
- Wakaf Bharu: Reliably commute or planning to relocate before starting work (Required)
Education:
- Bachelor's (Preferred)
Experience:
- Human Resources: 2 years (Preferred)
Language:
- Bahasa Malaysia (Preferred)
$ads={1}